Platba a doručení
Vážení zákazníci,
Osobní odběr:
- Výdejní místo 1: Office, Souběžná I 112/21, 15800- Praha 5- Jinonice
- Výdejní místo 2: Skladový areál O.T.E.C., Hala 1A, Průmyslová 1368, 25301- Hostivice- Palouky
Externí přepravci:
- ČR a Slovensko: Toptrans
- Německo: O.T.E.C.- sběrná služba
- Rakousko: Gebrüder Weiss
- Ostatní země: Gebrüder Weiss
Platební podmínky:
Zákazníci z České Republiky nebo Slovenska mohou platit platební kartou nebo hotovostí při převzetí zásilky od přepravce nebo na našem výdejním místě. V případě, že jsou tyto způsoby platby nevyhovující, je možné zaplatit bankovním převodem (faktura pro platbu předem je vystavována ručně a bude doručena nejpozději do 4 hodin pracovních dnech).
Dotazy:
Odkud jede moje zásilka?
Většina zásilek je dodávána ze skladového areálu firmy O.T.E.C., Průmyslová 1368, CZ 25301- Hostivice, Praha západ. Toto se netýká výrobků firmy Biohort, které jsou dodávány přímo z Rakouska (obchodní podmínky výrobce).
Jak rychlé je dodání zásilky?
V případě, že je Vámi požadované zboží skladem (90% v průběhu sezóny), expedice a dodávka zabere 2-4 prac. dny po ČR, 3-5 prac. dní na Slovensko a 5-14 prac. dní do EU i mimo EU.
Mohu sledovat zásilku?
Ano, u některého z přepravců lze zásilku sledovat.
Mohu změnit dodací adresu v průběhu expedice?
Ano, můžete. Pokud zásilka čeká na vyzvednutí přepravcem v našem skladu nebo se nezmění depo přepravce pro danou lokalitu, je poplatek nulový. V případě, že zásilku má přepravce na svém rozvozu, je výše poplatku dána polohou zásilky a lokalitou nové adresy (dle tarifu přepravce).
Bude mne řidič před dodáním zásilky telefonicky kontaktovat a jak dlouho před dodáním kontakt proběhne?
Ano, měl by Vás kontaktovat. Časově to však závisí na momentální vytíženosti řidiče.
Co se stane, když nebudu doma při příjezdu přepravce?
V tomto případě Vás řidič bude telefonicky kontaktovat nebo Vám zanechá ve schránce lístek s jeho kontaktem.
Přihlásit se
Vytvořit nový účet